Info: 601 614 452 lub sklep@natishop.pl

Regulamin sklepu

Postanowienia ogólne

1. Regulamin zawarty poniżej określa warunki korzystania ze sklepu internetowego www.natishop.pl.

2. Właścicielem sklepu internetowego www.natishop.pl jest firma:

NATISHOP
Mateusz Soliwoda

98-355 Działoszyn
ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 11/35

NIP: 772-218-60-06
Regon: 100502566

3. Sklep internetowy www.natishop.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet oraz w siedzibie firmy po wcześniejszym zapoznaniu się z produktami poprzez stronę internetową sklepu.

Produkty

1. Ceny produktów prezentowanych na stronie internetowej sklepu www.natishop.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). W chwili złożenia zamówienia przez Klienta cena podana przy towarze jest wiążąca i nie ulega zmianie.

2. Sklep internetowy www.natishop.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty oraz przeprowadzania i odwoływania różnorodnych akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

3. Wszystkie znaki towarowe i nazwy umieszczone na stronie internetowej www.natishop.pl są własnością producentów i zostały wykorzystane wyłącznie do prezentacji produktów.

4. W sklepie internetowym www.natishop.pl znajdują się zdjęcia produktów oraz informacje dotyczące ich właściwości, rozmiarów i cen.

5. Sklep internetowy www.natishop.pl dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia produktów jak najlepiej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. Należy jednak pamiętać, iż mogą występować niewielkie różnice w gamie kolorystycznej produktów ze względu na ustawienie parametrów wyświetlania poszczególnych monitorów.

6. Tabele dotyczące rozmiarów prezentowanych produktów zawierają dane orientacyjne, które mogą różnić się w zależności od konkretnego egzemplarza produktu.

Rejestracja użytkowników

1. Rejestracja jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza, który znajduje się na stronie sklepu internetowego www.natishop.pl.

2. Złożenie zamówienia jest możliwe dopiero po zarejestrowaniu użytkownika.

3. Rejestracji mogą dokonać osoby powyżej 13 roku życia lub posiadające zgodę rodziców/prawnych opiekunów na dokonanie zakupu.

4. Podczas rejestracji należy podać prawdziwe oraz poprawne dane, gdyż w przeciwnym wypadku zamówienie będzie anulowane.

5. Dane osobowe Klientów sklepu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 833) są przechowywane w zbiorze danych firmy. Dane osobowe są zbierane wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

Program lojalnościowy

1. Każdy nowo zarejestrowany Klient sklepu internetowego natishop.pl zostaje uczestnikiem programu lojalnościowego.

2. Punkty przyznawane są za zakupy dokonane w sklepie natishop.pl.

3. Punkty naliczane są w momencie gdy zamówienie jest sfinalizowane. Za każde wydane 20zł klient otrzymuje 1 punkt, a 1 punkt= 1 zł. 

4. Punkty zbierane są na koncie Klienta i nie ma możliwości wymiany ich na złotówki.

5. Zebrane punkty można wymieniać na towary ,które znajdują się na stronie natishop.pl.

6. Wybrany towar może być kupiony tylko i wyłącznie za punkty( nie ma możliwości zakupu częściowo za punkty częściowo za gotówkę).

7. Towar zamówiony za punkty podlega zwrotowi ,a punkty wracają na konto Klienta.

8. Sklep natishop.pl zastrzega sobie prawo zmiany regulaminy, zawieszenia lub zakończenia programu bez podania przyczyny.

Zamówienia

1. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie przez stronę internetową www.natishop.pl.

2. Zamówienia są realizowane 7 dni w tygodniu oprócz dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie warunki zawarte w niniejszym regulaminie.

3. Przed złożeniem zamówienia należy zalogować się na stronie internetowej www.natishop.pl.

4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość na adres e-mail o jego przyjęciu, a następnie rozpoczyna się realizacja zamówienia.

5. Zamówienia są realizowane według kolejności wpływania poszczególnych zamówień, aż do momentu wyczerpania produktów.

6. W przypadku braku produktu znajdującego się na zamówieniu Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji, a następnie podejmuje decyzję o sposobie realizacji dalszego zamówienia.

7. Klient może wprowadzać zmiany lub anulować zamówienie do momentu jego wysłania poprzez kontakt telefoniczny z numerem 601 614 452.

Płatności

1. Do każdego produktu zakupionego w sklepie internetowym www.natishop.pl  jest dołączany dowód sprzedaży / paragon.

2. Sklep internetowy www.natishop.pl proponuje następujące formy płatności:

- przy odbiorze: należność pokrywa Klient podczas odbioru osobistego

- za pobraniem: należność pobiera kurier lub pracownik Poczty Polskiej przy odbiorze

- przedpłata przelewem: wpłata należności na numer konta bankowego, tj. NBS 04 9251 0009 0032 7686 3000 0010.

3. Do ceny produktu znajdującego się w sklepie internetowym www.natishop.pl należy dodać cenę przesyłki, która jest zależna od wyboru formy płatności.

4. W przypadku wyboru płatności odnoszącej się do wpłaty należności na konto bankowe Klient jest zobowiązany uiścić opłatę w ciagu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Jeśli płatność nie będzie uregulowana wówczas zamówienie zostanie anulowane z wcześniejszym poinformowaniem Klienta.

5. Przy zamówieniach realizowanych na terenie Unii Europejskiej oraz krajów spoza dostępna jest jedynie forma płatności odnosząca się do przedwpłaty przelewem. W przypadku wysyłki do krajów spoza Unii Europejskiej mogą zostać doliczone inne koszty dostawy tj. koszty obsługi celnej właściwej dla wybranego kraju. O kosztach tych Klient jest informowany przed wysłaniem zamówienia, a następnie podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia.

6. Przy zamówieniu składającym się z kilku produktów cena wysyłki jest jedna.

Wysyłki

1. Sklep internetowy www.natishop.pl realizuje zamówienia na terenie Polski, Unii Europejskiej oraz kilku krajów spoza Unii Europejskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej.

2. Koszt wysyłki produktów pokrywa Klient. Przy zamówieniu składającym się z kilku produktów cena wysyłki jest jedna.

3. Koszt wysyłki produktów realizowanych na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi:

- paczka pocztowa priorytetowa: 12,30 zł

- przesyłka pobraniowa priorytetowa: 14,30 zł.

4. Koszt wysyłki produktów realizowanych na terenie Unii Europejskiej oraz krajów spoza jest uzależniony od strefy w jakiej znajduje się dane państwo. Szczegółowa lista krajów wraz z cennikiem znajduje się poniżej.

5. Zamówienia przyjmowane ze względu na indywidualne potrzeby Klienta są realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej, w której skład zalicza się usługa kurierska Pocztex. Chcąc skorzystać z usługi prosimy o kontakt telefoniczny z numerem 601 614 452 bądż wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@natishop.pl w celu ustalenia terminu dostarczenia oraz formy płatności.

6. Informacje dotyczące zamówień (tzw. śledzenie przesyłek) wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej można uzyskać poprzez stronę internetową www.poczta-polska.pl.

7. Zamówienia są dostarczane jedynie w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego po dniu nadania.

12. Sklep internetowy www.natishop.pl nie odpowiada za opóżnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską.

Wymiana towaru

1. Sklep internetowy www.natishop.pl w celu wymiany produktu prosi o kontakt telefoniczny z numerem 601 614 452 bądż wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@natishop.pl .

2. Klientom przysługuje prawo wymiany zakupionego produktu na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Sklep internetowy www.natishop.pl do wymienianego produktu wymaga dołączenia oryginalnego dowodu zakupu.

4. Zwracany produkt nie może być używany, musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia oraz powinien być zapakowany w odpowiedni sposób. Jeśli wystąpi sytuacja odwrotna produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

5. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient.

6. Sklep internetowy www.natishop.pl nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem oraz na koszt adresata.

7. Wymiana towaru zostanie zrealizowana w ciagu 14 dni od otrzymania przesyłki przez sklep internetowy www.natishop.pl.

Zwrot towaru

1. Sklep internetowy www.natishop.pl w celu zwrotu produktu prosi o kontakt telefoniczny z numerem 601 614 452 bądż wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@natishop.pl .

2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.natishop.pl bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Sklep internetowy www.natishop.pl do zwracanego produktu wymaga dołączenia oryginalnego dowodu zakupu oraz protokołu zwrotu.

4. Zwracany produkt nie może być używany, musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia oraz powinien być zapakowany w odpowiedni sposób. Jeśli wystąpi sytuacja odwrotna produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

5. Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.

6. Sklep internetowy www.natishop.pl nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem oraz na koszt adresata.

7. Sklep internetowy www.natishop.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Reklamacje

1. Produkty dostępne w sklepie internetowym www.natishop.pl są objęte gwarancją producenta.

2. Reklamację należy zgłosić w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki poprzez kontakt telefoniczny z numerem 601 614 452 bądż wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@natishop.pl.

3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru w sklepie internetowym www.natishop.pl.

4. Do reklamowanego towaru należy dołączyć formularz reklamacji znajdujący się na stonie internetowej www.natishop.pl.

5. Gwarancji nie podlegają różnorodne uszkodzenia przypadkowe lub celowe (np. rozdarcia, przecięcia) oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.

6. Reklamowany produkt nie może być używany, musi posiadać oryginalne metki i oznaczenia oraz powinien być zapakowany w odpowiedni sposób. Jeśli wystąpi sytuacja odwrotna sklep internetowy www.natishop.pl zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, a Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

8. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki pokrywa sklep internetowy www.natishop.pl.

9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki pokrywa Klient.

Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny".

2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.